پارتيشن شيشه اي

فروشگاه الماس جام با بيش از 15 سال تجربه و بيش از 100 ها نمونه كار موفق در دكوراسيون

پارتيشن شيشه اي

۱۵ بازديد

درباره پارتيشن شيشه اي بيشتر بدانيد

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و تاثير آن بر صنعت شيشه و ساختمان سازي سازه هاي شيشه اي روز به روز جايگاه خود را در اين حوزه گسترده تر مي كنند و به اجزاي ثابت متريال ساخت و ساز تبديل مي شوند. پارتيشن هاي شيشه اي به عنوان يكي از ديوارهاي امروزي و مدرن در صنعت روز ساختماني طرفداران زيادي پيدا كرده است به گونه اي كه چه در فضاي اداري و چه مسكوني اجرا شده است استفاده كردن از پارتيشن شيشه اي به دليل مزيت هاي زياد داراي كاربرد فروان است و بهترين روش براي ايجاد فضا هاي تفكيك شده بدون تخريب بنا و تغيير كلي محيط با جلوه اي زيبا و به روز استفاده از انواع پارتيشنهاي شيشه اي محسوب مي شود .
شيشه اي استفاده شده در توليد پارتيشن ها داراي طرح ها و رنگ و انواع مختلفي است كه كار را درانتخاب آسان آن متناسب با محيط مورد نظر و تطبيق با فضا را فراهم كرده است. استفاده از شيشه پارتيشن در بسياري از فضاهاي امروزي رايج مي باشد به گونه اي كه به راحتي جاي بسياري از ديوارهاي گچي و آجري با ايجاد نماي دروني زيبا گرفته است كه هم در محيط هاي اداري، سالن هاي زيبايي، رستوران ها، مجموعه هاي درماني، هتل ها و هم فضاهاي خانگي قابل اجرا است. استفاده از شيشه پارتيشن اداري باعث ايجاد فضاي موقت، حريم خصوصي، فراهم كردن آرامش رواني براي كارمندان، كاهش انتقال صدا، بزرگتر نشان دادن فضاي اداره ، افزايش نور طبيعي محيط در نتيجه كاهش هزينه هاي انرژي و نور مصنوعي در فضاي ساختمان مي شود . انواع مختلف پارتشين شيشه اي در بازار شامل پارتيشن شيشه اي تك جداره و پارتيشن شيشه اي دو جداره، پارتيشن شيشه اي فريم لس و پارتيشن شيشه اي فريم دار و پارتيشن شيشه اي ثابت و پارتيشن شيشه اي متحرك موجود است.
جنس شيشه پارتيشن از شيشه سكوريت است كه همين امر باعث استحكام در برابر ضربه و عايق بودن آن در برابر حررات و صدا مي گردد . ضخامت معمول اين شيشه ها اكثرا 10 ميل است كه امكان افزايش و يا كاهش ضخامت شيشه ها امكان پذير است. هرچه ضخامت شيشه بيشتر، قيمت نهايي توليد شيشه بيشتر و هرچه ضخامت كمتر، قيمت به نسبت كمتر خواهد بود. شما مي توانيد در سايت رسمي الماس جام با طرح هاي مختلفي از پارتيشن شيشه اي آشنا بشيد . همچنين جهت سفارش با شماره هاي  09122051228 و 22982100-021 تماس حاصل نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.